Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Μουντό αθηναϊκό απόγευμα του 1980...

Νοέμβριος 1980, Σόλωνος και Θεμιστοκλέους εν Αθήναις 


Σε μια μουντή, ασπρόμαυρη, κουρασμένη από το νέφος πόλη, ένα θρυλικό αστικό λεωφορείο Volvo Β63 506 κατασκευής Ταγκαλάκη κατεβαίνει τη Σόλωνος, κάνοντας ταλαιπωρημένα τη γραμμή "Γκύζη - Άνω Ιλίσια" (51/41). 

Κοιτώ την εικόνα και τη νοιώθω τόσο μέσα στο μυαλό μου σαν να είναι χθες, αλλά προσπαθώ να θυμηθώ είδωλα εκείνης της Αθήνας και μου φαίνονται τόσο μακρυνά. 

Δύο μήνες μετά τη λήψη αυτής της φωτογραφίας, ο κουρασμένος μαχητής των δρόμων αποσύρθηκε οριστικά. Ήταν 15 Ιανουαρίου 1981. 

Αυτό ήταν το 197 του 2ου ΚΤΕΛ, το οποίο διακρίνουμε εδώ στο τέλος της ζωής του ως μισθωμένο όχημα της ΕΑΣ. Συμπλήρωσε 23 χρόνια, 3 μήνες και 10 ημέρες συνεχούς υπηρεσίας από τις 5 Οκτωβρίου 1957 στους δρόμους της πρωτεύουσας...

Απολαύστε τη φωτογραφία κάνοντας κλικ πάνω της. 

Χ.Κ.Λ. 



Για δημοσιεύσεις με αναφορές στο 2ο ΚΤΕΛ

κάντε κλικ εδώ. 

Κι εδώ, περισσότερες ιστορίες με Volvo B63!

Διαβάστε περισσότερα εδώ:






Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.