Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Το λάθος της Leyland για τα οχήματα της ΑΣΠΑ

Σε μια ιστορική έκδοση για τους τύπους των λεωφορείων Leyland που κυκλοφόρησαν σε όλον τον κόσμο προχώρησε η βρετανική κατασκευάστρια εταιρεία. Στο βιβλίο αυτό υπάρχει η φωτογραφία που βλέπετε παραπάνω, μόνο που έχει ένα σημαντικό λάθος.
Απεικονίζεται το όχημα της ΑΣΠΑ με αριθμό κυκλοφορίας 197 867 και αναφέρεται ότι κατασκευάστηκε από τη Biamax

Με μια καλύτερη ματιά όμως, ένας πιο έμπειρος διαπιστώνει ότι το "867" της ΑΣΠΑ είναι ένα από τα πέντε δίπορτα Leyland Royal Tiger της εταιρείας με αμάξωμα της ΒΕΛΟ-Ντόιτς Ελλάς.

Αργότερα, στην ΑΣΠΑ ενετάχθησαν άλλα 20  υπερμείζονος (τρίπορτα) Leyland Royal Tiger με αμάξωμα επίσης της ΒΕΛΟ. Ένα απ' αυτά έσωσε ο Βαγγέλης Λαζαρόπουλος όταν εκποιήθηκαν για σκραπ από την ΕΘΕΛ.

Ως γνωστόν μεταφέρθηκαν σε μάντρα στα Μέγαρα όπου υπέστησαν βανδαλισμό από νομάδες ανόητων και μεταφέρθηκε στο αμαξοστάσιο του Θριασίου. 

Διαβάστε ακόμα: 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.