Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Τι έκανε στην Πάρο SCANIA του 2ου ΚΤΕΛ

Φωτογραφία - ντοκουμέντο από το καλοκαίρι του 1984 απεικονίζει αποσυρμένο αστικό λεωφορείο Scania Vabis, κατά μαρτυρίες του 2ου ΚΤΕΛ, με αμάξωμα Κοτάντζη - Μανταδάκη να χρησιμοποιείται σε παραλία ως κινητή γκαρνταρόμπα προς τους λουομένους και προς εξυπηρέτηση των τουριστών.

Το λεωφορείο του 1958 φαίνεται σε εξαιρετική κατάσταση, επισκευασμένο και εσωτερικό ειδικά διαμορφωμένο για τη νέα χρήση του. Οι εκδοχές για την τύχη αυτού του Scania διΐστανται. Άλλοι λένε ότι κόπηκε στην Πάρο κι άλλοι το συνδυάζουν με το Scania Vabis Κοτάντζη - Μανταδάκη που χρησιμοποιήθηκε αργότερα σε λούνα - παρκ και οι τελευταίοι ιδιοκτήτες του το είχαν βάψει μωβ. 

Αν είναι αυτό, αποσύρθηκε στα μέσα της δεκαετίας του '90 σε μάντρα της Αγίας Παρασκευής όπου κόπηκε αργότερα επί τόπου από τον παλιατζή που βρισκόταν στην Δουκίσσης Πλακεντίας στο Χαλάνδρι. 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.