Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ο Ξανθόπουλος με λεωφορείο Βιαμάξ στο Ζάππειο!

"Δεν μου λες πατριώτη, τι ώρα φεύγει το λεωφορείο;"
ΑΥΡΙΟ, ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ στο προαύλιο του Ζαππείου Μεγάρου θα γίνει από τις 10 το πρωί η ετήσια σύναξη των ελληνικών κλασσικών οχημάτων από την ΕΟΟΕ.

Εκεί θα βρεθεί το ιστορικό Mercedes Benz R495 της "Βιαμάξ" της συλλογής Λαζαρόπουλου. Πρόκειται για ένα θαυμάσιο μουσειακό λεωφορείο υπεραστικού τύπου, το 34ο αυτοφερόμενο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της "Βιαμάξ", στα τέλη της άνοιξης του 1962.


Μέσα σ' αυτό έχουν ταξιδέψει τα τελευταία χρόνια ο εκλεκτός θίασος του Εθνικού Θεάτρου με τον σκηνοθέτη κ. Μιχαήλ Μαρμαρινό και τους ηθοποιούς κ.κ. Μηνά Χατζησάββα, Θοδωρή Αθερίδη, Καριοφυλλιά Καραμπέτη, Γιάννη Βογιατζή και άλλους. Σ' αυτό έπαιξαν επίσης οι Βίγκο Μόρτενσεν, Κρίστεν Ντανστ και Όσκαρ Ιζάακ για τις ανάγκες της χολυγουντιανής ταινίας "Two faces of January" που γυρίστηκε στην Κρήτη και θα παρουσιαστεί το ερχόμενο φθινόπωρο.

Μετά τις 11.30' το μεσημέρι εκεί θα βρεθεί ο ηθοποιός ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ που ενσάρκωσε τον Νίκο Ξανθόπουλο σε δημοφιλείς διαφημίσεις για να δει τους φίλους της κλασσικής αυτοκίνησης και φυσικά, να φωτογραφηθεί σε ένα μοναδικό ιστορικό λεωφορείο της ΛΑΕΓΕ. 
 
Σας περιμένουμε όλους στο Ζάππειο.
 
Ο δικός μας άνθρωπος, Γιάννης Παπαθανάσης
 
Με τον Γιάννη γνωριστήκαμε σε γυρίσματα κι από τότε υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση.
 
Ο άνθρωπος που τρώει το κουραμπιεδάκι... όχι για εκείνον, αλλά για τη φουκαριάρα τη μάνα του που έχει ζάχαρο και δεν μπορεί να το απολαύσει, ενέπνευσε τους συντελεστές του διαφημιστικού σποτ του 11880 να αναπροσαρμόσουν το σενάριο, προσθέτοντας ένα χαρακτήρα που βγάζει... πόνο.  

Ο Γιάννης Παπαθανάσης χρειάστηκε να σηκώσει στις πλάτες του το βαρύ φορτίο ενός ονόματος, όπως αυτό του Νίκου Ξανθόπουλου.

Παρ’ όλο που αρχικά αγχώθηκε για το αποτέλεσμα και το αν θα προσβληθεί ο καλλιτέχνης, τελικά βρέθηκε να κυκλοφορεί στο δρόμο και να ακούει τον κόσμο να λέει «Να το παιδί του λαού».
 
Αποδεικνύοντας μάλιστα εμπράκτως τη συμπόνια του προς τους αδύναμους, ο ηθοποιός του τηλεοπτικού σποτ ετοιμάζεται να παραχωρήσει μέρος των χρημάτων της διαφήμισης σε εκείνους που τα έχουν πραγματικά ανάγκη!

Ο «Ξανθόπουλος» της τηλεοπτικής καμπάνιας του 11880 είναι ένας ηθοποιός της (περίφημης) γενιάς των 700 ευρώ, που χωρίστηκε από τα αδέρφια του λόγω ανέχειας. Μπορεί ως άλλος Νίκος Ξανθόπουλος, ο Γιάννης Παπαθανάσης να χαρίζει χαμόγελο στον κόσμο, όμως πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια. Μάλιστα έκανε το σποτάκι για να ζήσει, όπως έχει δηλώσει ο ίδιος.

Ο Γιάννης πρωτοεμφανίστηκε στην TV το 2001 στο «Λίφτινγκ», όπου έπαιξε το γκαρσόνι, ένα ρόλο που ήξερε καλά καθώς στο παρελθόν είχε δουλέψει ως σερβιτόρος.
 
Επαιξε και στο «Καφέ της Χαράς», προσφέροντας σπαρταριστές στιγμές, ειδικά όταν εκτόξευε την ατάκα «αυτά είναι για τους ντιντήδες». Συνεργάστηκε με τον Μάρκο Σεφερλή στο θέατρο, με τον Ευγένιο Σπαθάρη στο Θέατρο Σκιών, με τον Λάκη Λαζόπουλο (στο «Οδός Παραδείσου 7»).
 
Σε συνέντευξή του έχει πει: «Ξεχώρισα το σχόλιο ενός Κρητικού που μου είπε: "Πρώτη φορά βλέπω ένα βασανισμένο τύπο να βγάζει τόσο γέλιο στην τηλεόραση"!».
 
Αυτός είναι ο δικός μας άνθρωπος, ο φίλος μας Γιάννης Παπαθανάσης.
 

 





Translate

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Αυτό το ιστολόγιο αναφέρεται στα παλιά αστικά και υπεραστικά λεωφορεία που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ιδιωτική συλλογή των αδελφών Χάρη και Βαγγέλη Λαζαρόπουλου, καθώς και του «Συλλόγου Μελέτης της Ιστορίας των Συγκοινωνιών» με παλιά λεωφορεία, το αμάξωμα των οποίων κατασκευάστηκε από ελληνικά εργοστάσια.

This blogspot shows the old urban and long distance buses that circulated in Greece. Gives particular accent in the private collection of Lazaropoulos brothers, as well as “Association of Study of History of Transport” with old buses, the car body of which was manufactured by Greek factories.


Dieses blogspot zeigt die alten städtischen und Langstreckenbusse, die in Griechenland verkehrten. Gibt bestimmten Akzent in der Privatsammlung der Lazaropoulos Brüder, sowie „Verbindung der Studie der Geschichte des Transportes“ mit alten Bussen, dessen Autokörper durch griechische Fabriken hergestellt wurde.